Schopnosti

SCHOPNEJŠÍ a ÚČINNEJŠÍ

Dieselový preplňovaný motor 3.0L V6: výkon 250 k a krútiaci moment 570 Nm

  • 184 kW (250 k) pri 4000 ot./min
  • osemstupňová automatická prevodovka a režim Eco pre lepšiu účinnosť
  • schopnosť ťahania prívesu o hmotnosti 3500 kg
  • 9% zlepšenie* emisií CO2 (kombinovaná prevádzka) v režime Eco
  • 10% zlepšenie* spotreby paliva (kombinovaná prevádzka) v režime Eco
  • pádla radenia na volante
  • percentuálne zlepšenie oproti modelovému roku 2013

 

Zážihový motor 3.6L Pentastar® V6: výkon 286 k a krútiaci moment 347 Nm

  • Motor 3.6L Pentastar® V6:
  • 210kW (286 k) pri 6350 ot./min
  • osemstupňová automatická prevodovka a režim Eco pre lepšiu účinnosť
  • 5% zlepšenie* emisií CO2 a spotreby paliva (kombinovaná prevádzka) v režime Eco
  • pádla radenia na volante

 

Zážihový motor 5.7L V8 s technológiou Fuel Saving: výkon 352 k a krútiaci moment 520 Nm

  • Motor 5.7L V8 s technológiou Fuel Saving:
  • 259kW (352 k) pri 5200 ot./min
  • Technológia MDS deaktivujúca štyri valce
  • Osemstupňová automatická prevodovka a režim Eco pre lepšiu účinnosť
  • Schopnosť ťahania prívesu o hmotnosti 3500 kg
  • 8% zlepšenie* emisií CO2 a spotreby paliva (kombinovaná prevádzka) v režime Eco
  • Pádla radenia na volante

 

Presná a účinná osemstupňová prevodovka

Nová osemstupňová automatická prevodovka prispieva k zníženiu spotreby paliva a zároveň poskytuje rýchlejšiu akceleráciu a oveľa precíznejšie a hladšie radenie. Plne elektronická osemstupňová prevodovka ponúka plávajúcu charakteristiku radenia, možnosť manuálnej voľby prevodových stupňov a funkciu Electronic Range Select s radením páčkami na volante. 40 individuálnych schém radenia sú prispôsobené rôznym jazdným podmienkam, s cieľom optimalizovať kvalitu radenia a okamih preradenia pre lepšiu spotrebu paliva. Inteligentný softvér prevodovky berie do úvahy rad najrôznejších parametrov vrátane krútiaceho momentu motora, funkcie kick-down, pozdĺžne a priečne zrýchlenie, na základe ktorých volí najvhodnejšiu schému radenia. Na stratégii radenia sa podieľajú aj ďalšie parametre vrátane rýchlosti vozidla, činnosti elektronickej kontroly stability a teploty. Výsledkom je samočinné radenie, ktoré je dokonale zladené s požiadavkami na výkon a potreby vodiča a súčasne berie ohľad aj na spotrebu paliva.