Schopnosti

ÚČINNOSŤ A SCHOPNOSTI DO KAŽDÉHO POČASIA

 

DIESELOVÝ MOTOR 2.2 MULTIJET II

Nový motor 2.2 ponúka vynikajúcu spotrebu paliva a výkonové parametre. Produkuje výkon 200k pri 3500 ot./min a krútiaci moment 440 Nm pri 2500 ot./min, čo z neho robí jeden z najvýkonnejších štvorvalcových turbodieselov na trhu. Verzia s výkonom 200k je k dispozícii s dvoma pohonmi Jeep® Active Drive I alebo Jeep® Active Drive II. Verzia so zníženým výkonom na 185k je potom k dispozícii s pohonom 4x4 Jeep® Active Drive I. Obe výkonové verzie, teda 185k aj 200k sú kombinované s 9-stupňovou automatickou prevodovkou a systémom Start&Stop. Spotreba a emisie dieselového preplňovaného motora 2.2 l dosahujú v kombinovanej prevádzke 5,7 l/100 km, CO2 150 g/km.   

 

 

ZÁŽIHOVÝ MOTOR 3.2L PENTASTAR® V6 

Nový motor 3.2 Pentastar V-6 je prvým odvodeným motorom od preslávenej jednotky 3.6 Pentastar V-6 a ťaží z rovnakých inovácií, ako tento súrodenec o vyššom zdvihovom objeme. Ten sa preslávil predovšetkým svojou účinnosťou, výkonom a kultivovanosťou . Motor prináša príjemný pôžitok z jazdy, najmä vďaka nízkej hlučnosti, minimálnym vibráciám a tvrdosti. To všetko pri vysokom špecifickom výkone 85 k na liter zdvihového objemu. Spotreba paliva je pritom v porovnaní s predchádzajúcim vidlicovým šesťvalcom o 30 % nižšia.

                                                

 

K DISPOZÍCII SÚ TRI SYSTÉMY POHONU VŠETKÝCH KOLIES

Systém Jeep® Active Drive I 4x4

Systém Jeep® Active Drive I využíva jednostupňovú rozdeľovaciu prevodovku, ktorá je plne automatická a ponúka hladký prenos krútiaceho momentu na všetky štyri kolesá v akejkoľvek rýchlosti. Systém nevyžaduje zásah vodiča alebo spätnú väzbu a je ideálny pre všetkých, ktorí hľadajú SUV s pohonom všetkých kolies, ktorý sa používa ľahko. Jeep® Active Drive I poskytuje dokonalé vyvážený prenos krútiaceho momentu na kolesá a tiež brzdnú kontrolu trakcie. Schopnosti pohonu všetkých kolies sú výsledkom plne variabilnej mokrej spojky umiestnenej v module zadného pohonu. Spojka dodáva vždy správne množstvo krútiaceho momentu v akýchkoľvek podmienkach, či už ide o minimálnu priľnavosť, rýchle štarty alebo športovú jazdu. Dômyselné algoritmy umožňujú systému počas jazdy na hranici trakcie spoluprácu s elektronickou kontrolou stability ESC. Odpojiteľný pohon zadnej nápravy vypína pohon všetkých kolies v situáciách, keď nie je potrebný, čím znižuje spotrebu paliva.

Systém Jeep® Active Drive II 4x4


Systém Jeep® Active Drive II 4x4 s redukciou zlepšuje trakciu v nízkych rýchlostiach. Disponuje navyše režimom Neutral pre ťahanie.